تبدیل اسمارت‌فون به یک مانیتور موبایل دیابت با Dario Meter

تبدیل اسمارت‌فون به یک مانیتور موبایل دیابت با Dario Meter

Dario Meter، یک مانیتور اندازه جیبی متصل به اسمارت‌فون برای افراد دیابتی نوع 1 و 2 می‌باشد. استفاده از این دستگاه ارزان ساده بوده و می‌تواند که ثبت سطح قند خون و سایر وضعیت‌های مهم از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی بپردازد، درحالیکه اطلاعات لازم را برای خانواده‌ی بیمار و متخصصان نیز جمع‌آوری می‌کند.

این دستگاه به منظور ساده‌تر کردن زندگ برای افراد دیابتی طراحی شده و به آنها امکان آگاهی راحت از سطح قند خونشان، مصرف انسولین، کالری مصرفی و رژیم را می‌دهد. این دستگاه به طور مستقیم به اسمارت‌فون اندرویدی یا iOS کاربر متصل می‌شود. یک نمونه‌ی خوت بسیار کوچک – فقط 0.3 میکرولیتر – از طریق یک نوک بسیار باریک گرفته می‌شود که ظاهرا بدون درد است. فقط شش ثانیه جهت تکمیل پردازش اندازه‌گیری گلوکز طول می‌کشد و طبق اعلام کمپانی سازنده، نتایج بسیار دقیقی بازگردانده می‌شوند.

این واحد شامل کارتریجی از 25 نوار مصرف‌شدنی است که حاوی مواد واکنش دهنده با گلوکز موجود در خون است و به این وسیله‌ اطلاعات لازم بدست می‌آید. با تمام شدن کارتریج، به سادگی می‌توان آن را خارج کرد و یک نسخه‌ی جدید را جایگزین آن نمود.

این دستگاه همچنین می‌تواند گزارش‌های ساده‌ای در مورد سلامت کاربر ارائه داده و به آنها در درک سطح تغییرشان کمک کند و همچنین قادر به مشاهده‌ی A1C تخمینی نیز است، یک اندازه‌گیری هموگلوبین مورد استفاده برای نمایش سطح متوسط گلوکز در طول دوره‌های طولانی‌تر از زمان.

علاوه بر این، اگر سطح قند خون کاربر به طور خطرناکی پایین باشد، این برنامه می‌تواند به طور خودکار با خانواده یا پزشک وی تماس برقرار کند. تمامی داده‌ها در فضای ابری ذخیره شده و کاربر می‌تواند به خانواده یا دوستان خود اجازه‌ی مشاهده‌ی آنها را با ورود به یک وب پرتال بدهد.

خبر خوب دیگر اینکه Dario Meter بسیار ارزان قیمت بوده و در نسخه‌ی Lite خود یعنی نسخه‌ی مخصوص اندازه‌گیری گلوکز خون 14.95 پوند (23 دلار) و برای بسته‌ی کلی (اندازه‌گیری گلوکز خون و نوارهای تست) با قیمت 24.95 پوند (38 دلار) به فروش می‌رسد. اما اکنون به دلیل ماه جهانی دیابت، می‌توان بسته‌ی کلی آن را با قیمت تنها 9.95 پوند (15 دلار) تهیه کرد.

منبع : gizmag



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی نو ، ،


تاريخ : چهار شنبه 27 آبان 1394برچسب:, | 16:3 | نویسنده : احسان |

.: تازه های الکترونیک و تکنولوژِی :.

آمارگیر وبلاگ



  • صونا پرواز